Moje ostatnie wpisy

  • świat już skończył się nie raz.  :: No siema!
 
&nb<br />sp;
Ten kubek to ja sobie kupię, serio.
Przezajebisty :D
&nbsp;
Dzię

    44 miesiące temu

  • mam Ciebie tylko w głowie i to wystarczy mi.  :: &nbsp;
Coś jest nie tak.
Coś się, kurwa, dzieje.
Coś niedobrego.
Dlaczego taki jest?
Kiedy jeste

    44 miesiące temu

  • Halo ziemia, tracisz zasięg.  :: Dzieeeń dobry bardzo.
Niedziela, na wolno.
Ale tylko do wieczora :D
&nbsp;
Kupiłam samoch&oa

    44 miesiące temu

  • Hello. It's me.  :: Co ja tutaj robię?
Kt&oacute;ry to już raz?
Powr&oacute;t.
T<br />a, jasne.
Nie no, może nie do ko

    44 miesiące temu


Albumy

Kalendarz


Aby wykonać akcję musisz się zalogować.

Jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się.

Aby wykonać akcję musisz się zalogować.

Jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się.

mam Ciebie tylko w głowie i to wystarczy mi.

mam Ciebie tylko w głowie i to wystarczy mi.

Wyślij na komórkę

 

Coś jest nie tak.

Coś się, kurwa, dzieje.

Coś niedobrego.

Dlaczego taki jest?

Kiedy jesteśmy sami jest normalny.

Traktuje mnie dobrze.

Nie obraża, nie ciśnie, nie poniża.

A kiedy już jesteśmy pełnym składem zaczyna się jazda.

Nie mogę się odezwać, właściwie doszło do tego że boję się odezwać.

Bo zaraz poleci hejt.

Kurwa, no nie ogarniam o co mu chodzi.

Co ja mu zrobiłam?

Zawsze starałam się pomóc.

Słuchałam, byłam, wspierałam.

 

Koniec.

Niszczy mnie psychicznie.

Mam tak zajebisty skład, tak dobre mordeczki są ze mną.

Moi przyjaciele.

Nasza czwórka mimo tych jazd które się działy, mimo rozłamu niejednego, spin, kłótni przetrwała.

Zawsze się wspieraliśmy.

Okej, leciały pociski ale nie aż takie.

Co więcej. Z całej czwórki traktuje tak tylko mnie.

Nie ciśnie Moni ani Kamilowi.

Jest dla nich miły, sympatyczny. Odpowiada im normalnie.

Nie rozumiem go.

Z jednej strony chcę to wyjaśnić, pogadać szczerze. Tak jak kiedyś..

Z drugiej strony boję się cholernie tego, co mogę usłyszeć.

nie chcę rozjebać teamu.

Nie chcę mieszać, robić spin.

Ale nie dam się nazywać suką bez powodu.

 

Co robić?! Pomocy! :(

 

Link do wpisu:

Komentarze

fuckoff
44 miesiące temu

Sugeruje zapytac o chuj mu chodzi. Albo szczera rozmowa, albo mozesz przestac sie przejmowac ;p Teraz to pierwsze wydaje sie latwiejsze, prawda?

fuckoff: Sugeruje zapytac o chuj mu chodzi. Albo szczera rozmowa, albo mozesz przestac sie przejmowac ;p Teraz to pierwsze wydaje sie latwiejsze, prawda?

odpowiedz

Reklama
44 miesiące temu

megera
44 miesiące temu

Może opowiedz reszcie przyjaciół o swoim problemie? I wtedy jakoś wspólnie temu zaradzicie, porozmawiacie :)

megera: Może opowiedz reszcie przyjaciół o swoim problemie? I wtedy jakoś wspólnie temu zaradzicie, porozmawiacie :)

odpowiedz

Dodaj komentarz

nick/imię:

Zaloguj się, jeśli masz już konto.
Zarejestruj się za darmo, jeśli go nie posiadasz.

treść komentarza:

Komentuj

Poleć to zdjęcie znajomym

mam Ciebie tylko w głowie i to wystarczy mi.  :: &nbsp;
Coś jest nie tak.
Coś się, kurwa, dzieje.
Coś niedobrego.
Dlaczego taki jest?
Kiedy j

Podaj swój adres e-mail

Podaj adresy e-mail znajomych

Napisz wiadomość

Przepisz kod z obrazka:

 

Znajomi

633. 18 godzin później

Kiedyś życie było prostsze.

Pozostałe (24)

Ostatnie komentarze

Otrzymane|Napisane

Ostatnio odwiedzili