Moje ostatnie wpisy

  • świat już skończył się nie raz.  :: No siema!
 
&nb<br />sp;
Ten kubek to ja sobie kupię, serio.
Przezajebisty :D
&nbsp;
Dzię

    18 miesięcy temu

  • mam Ciebie tylko w głowie i to wystarczy mi.  :: &nbsp;
Coś jest nie tak.
Coś się, kurwa, dzieje.
Coś niedobrego.
Dlaczego taki jest?
Kiedy jeste

    18 miesięcy temu

  • Halo ziemia, tracisz zasięg.  :: Dzieeeń dobry bardzo.
Niedziela, na wolno.
Ale tylko do wieczora :D
&nbsp;
Kupiłam samoch&oa

    18 miesięcy temu

  • Hello. It's me.  :: Co ja tutaj robię?
Kt&oacute;ry to już raz?
Powr&oacute;t.
T<br />a, jasne.
Nie no, może nie do ko

    18 miesięcy temu


Albumy

Kalendarz


Aby wykonać akcję musisz się zalogować.

Jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się.

Aby wykonać akcję musisz się zalogować.

Jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się.

Hello. It's me.

Hello. It's me.

Wyślij na komórkę

Co ja tutaj robię?

Który to już raz?

Powrót.

Ta, jasne.

Nie no, może nie do końca.

Czasem się tutaj pojawię.

Niby mi tego nie brakowało ostatnio.

Ale jednak troszkę się tęskniło.

no to jestem, siema.

 

 

co tam?

Matura.

Przyjaciele.

Dom.

 

Tak w skrócie.

 

I chyba tyle, nie?

Coś się działo ciekawego jak mnie nie było? :3

Pojawiły się nowe mongoły? :D

Dajcie znać hejterce co ją ominęło :)

 

 

Tymczasem, wracam do książki.

Nie, nie ucze się do matury.

Bo i po co :D

" Służby specjalne" jestem na początku dopiero, ale podoba mi się w chuj.

 

 

Do następnego ! :3

Link do wpisu:

Komentarze

drunkwolf
18 miesięcy temu

And it's me @ drunkwolf @ :)

drunkwolf: And it's me @ drunkwolf @ :)

odpowiedz

Reklama
18 miesięcy temu

Dodaj komentarz

nick/imię:

Zaloguj się, jeśli masz już konto.
Zarejestruj się za darmo, jeśli go nie posiadasz.

treść komentarza:

Komentuj

Poleć to zdjęcie znajomym

Hello. It's me.  :: Co ja tutaj robię?
Kt&oacute;ry to już raz?
Powr&oacute;t.
T<br />a, jasne.
Nie no, może nie do

Podaj swój adres e-mail

Podaj adresy e-mail znajomych

Napisz wiadomość

Przepisz kod z obrazka:

 

Znajomi

584. Choć raz zrób do cholery to, co chcesz, zamiast tego, co uważasz, ze powinieneś.

Pozostałe (24)

Ostatnie komentarze

Otrzymane|Napisane

Ostatnio odwiedzili